مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 13:152023-10-10پزشكي

راه اندازی کلینیک سیار دندانپزشکی برای روستاهای دورافتاده نهاوند


مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان نهاوند از راه اندازی کلینیک سیار دنداپزشکی برای روستاهای دورافتاده و کم برخوردار نهاوند خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان نهاوند از راه اندازی کلینیک سیار دنداپزشکی برای روستاهای دورافتاده و کم برخوردار نهاوند خبر داد.

دکتر غلامرضا متین سه شنبه 18 مهرماه در آیین تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند، اظهار کرد: افتتاح بخش دیالیز بیمارستان شهید قدوسی و بلوک زایمان شهید علیمرادیان، خانه بهداشت تاریک دره، پایگاه امداد جاده ای شهید طائمه، فیزیوتراپی شهید قدسی، انبار دارویی مرکز بهداشت و واحد دندانپزشکی کلینیک امام خمینی(ره) با تعرفه دولتی از جمله اقداماتی است که طی دو سال گذشته در این شبکه پیگیری شده است.

وی افزود: مرمت 36 خانه بهداشت و تخریب و بازسازی مراکز جامع سلامت (یک، دو و چهار شهری) از جمله محورهای دیگر اقدامات این شبکه است همچنین در راستای فعالیت های توسعه ای و عمرانی جدید، احداث ساختمان پزشکان شهید قدوسی در دو بلوک هشت واحدی در دست ساخت است متین از راه اندازی درمانگاه سیار دندانپزشکی برای روستاهای دورافتاده و کم برخوردار خبر داد و اضافه کرد: 20 قلم تجهیزات سنگین از جمله رادیوگرافی، سی تی اسکن و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کلینیک سیار دندانپزشکی برای روستاهای دورافتاده نهاوند

راه اندازی کلینیک سیار دندانپزشکی برای روستاهای دورافتاده نهاوند